6 . هر چه کمتر ، بهتر
در طراحي سايت يا جلوي فروشگاه از عناصر اضافي صرف نظر کنيد تا تجربه کاربري راحت تري ارائه دهيد .
طراحي سايت هاي شلوغ و فروشگاه هاي بي نظم باعث مي شوند که کاربران نتوانند به راحتي در آن ها بچرخند .
آن ها نمي دانند که اول به کجا بروند و کدام عناصر ضروري هستند .
گرگ سفيد در آينده مقاله اي براي رعايت استاندارد بين فضا ها در طراحي سايت منتشر خواهد کرد .
محصولات و اطلاعات مهم را با اضافه کردن فضا هاي سفيد ، بيشتر نمايش دهيد .
همچنين فضاي خالي تاثير گذاري به سزايي در يک فروشگاه براي جذب نگاه مشتري دارد .
آن را روي يک ميز بزرگ قرار دهيد و اطراف آن را خالي بگذاريد .
براي يک طراحي سايت ، تمرکز خود را روي يک يا دو عنصر قرار دهيد .
هم به طراحي و هم به محتوا اهميت دهيد .
نقاط قوت خود را پر رنگ تر جلوه دهيد و از مهم نشان دادن چيز هايي که شما را از هدف اصلي دور مي کند بپرهيزيد .
اگر سعي کنيد تمام چيزي که هر کسي مي خواهد را به او ارائه دهيد ، ممکن است خشمگينشان کنيد .
7 . برنامه ريزي و آزمايش
برنامه ريزي و کشيدن پيش نمايش براي طراحي سايت يا يک فروشگاه روي يک کاغذ از اکثر مشکلات کاربران جلوگيري مي کند .
شما به سرعت متوجه خواهيد شد که چه فضا هايي خالي مانده اند و عملا غير قابل استفاده اند .
برنامه ريزي با احتياط براي طراحي سايت يا يک فروشگاه کليد داشتن يک تجربه کاربري موفق است .
تک تک عناصر را بررسي کنيد .
از نظر مشتري خود نيز به آن نگاه کنيد .
نظر مشتري و بقيه کاربران در مورد طراحي سايت را مد نظر قرار دهيد .
به اين فکر کنيد که ايده آل يک کاربر براي خريد از يک طراحي سايت يا يک فروشگاه چيست .
وقتي عنصري را مشاهده کرديد که به خوبي کار نمي کند يا براي کاربر جاي سوال باقي مي گذارد ، انقدر در مورد آن فکر کنيد که راه حلي براي آن پيدا کنيد .
وقتي که طراحي سايت شما آماده شود و شروع به فروش کنيد يا فروشگاهتان راه اندازي شود ، قطعا بدون هيچ ايراد و مشکلي در سمت کاربر به کار خود ادامه خواهد داد .
قبل از اين که طراحي سايت خود را عمومي کنيد تمامي عناصر را آزمايش کنيد .
نگذاريد چيزي از قلم بيوفتد چرا که پس از ورود کاربر و به وجود آمدن مشکل ، از سايت شما خارج خواهد شد .
منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/187/
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0